Metody a techniky

Metody a techniky, ze kterých Vám sestavíme terapii pro maximálně rychlý a dlouhodobý účinek.

TERMOTERAPIE

• Biolampa
  • Biobahno

AROMATERAPIE

• za použití špičkových aromaolejů Yang living

CVIČENÍ

Trakční techniky

Rehabilitační metoda využívající mechanizmu oddálení kloubních plošek, protažení kloubních pouzder a ligament, za současné svalové relaxace v okolí. Trakce jsou využívány zejména u diskopatií bederní a krční páteře, degenerativních změnách kořenových kloubů, u páteřních bolestivých syndromů tam, kde přinášejí úlevu

Jedná se o šetrné metody využívající postizometrické relaxace (dechová cvičení) ke snížení nebo úplnému odstranění drobných blokád, ke snížení bolestí vzniklých zatuhlými svaly nebo jejich skřípnutím.

Tato technika se kombinuje s masážemi postižených míst.

Tato cvičení a protahování často pomáhají při bolestech páteře a to po celé délce, jak v oblasti krku, hrudníku, tak i beder.

Trakce bederní páteře se provádí vleže na zádech či břiše. Trakce je provedena tahem za dolní končetiny, které vyšetřující drží nad kotníky, pacient se horními končetinami přidržuje lehátka. Ruční trakci krční páteře provádíme v sedě či vleže, provádíme ji v ose, hlavu uchopíme nejlépe za okraj kosti týlní a dolní čelist, lokty vyšetřující zůstávají volné a nefixují se o ramena nemocného, aby nedocházelo k reflexnímu zapojení m. trapezius, jehož činnost trakci maří.

Obdobným způsobem, avšak v jiných polohách dále provádíme trakce, kyčlí, kolen, ramen. Ošetřit trakcí se dají i malé klouby.

↑ Nahoru