Medová detoxikační masáž → Ceník

Metoda léčivé masáže pomocí medu vychází z téměř zaniklé ruské léčitelské tradice. Pomocí speciálních hmatů se med vstřebává do pokožky, vyživuje, léčí a také odsává staré usazeniny z hloubky tělesných tkání.

Medová masáž je obřad. Při medové masáži je vždy ošetřováno – masírováno celé tělo. K masáži používáme přírodní med od soukromých včelařů, oceněných Cenou roku. Ten zahřátý s olejem nanášíme na tělo, které celé masírujeme.
Ošetřované – masírované části těla při masáži postupně omýváme. Po masáži se klient osprchuje, pak přichází jemná masáž medovým zvláčňujícím mlékem. Klienti odchází s pocitem očištění, uvolnění, „znovuzrození“.

Výživné látky obsažené v medu vyživují, zjemňují a zvláčňují pokožku.

Medová hmota obnovuje přirozenou detoxikační schopnost organismu a hodí se k léčbě celé řady současných civilizačních chorob, stejně jako při stavech vyčerpání a oslabení v důsledku stresu, stáří nebo vleklé choroby.
Přes reflexní zóny zad stimulujeme masáží činnost orgánů těla, které k nim patří. Při onemocnění těchto orgánů se podstatně podílí na jejich vyléčení.
Prostřednictvím medu přijímá organismus nepostradatelné prvky, které mu často chybí a které se nedají uměle vyrobit. Tělo se pak může lépe bránit proti chorobám (imunita), aktivovat ochablé procesy látkové výměny a posilovat životní energii. Kromě proteinů a organických kyselin obsahuje med také důležité minerály a stopové prvky - vápník, měď, železo, hořčík, mangan, křemík, sodík, síru a jiné. Z vitamínů jsou bohatě zastoupeny vitamíny řady B, dále pylová zrnka a antibiotické účinné látky.

Medové masáže se zvlášť osvědčily při

• potížích krevního oběhu
  • alergiích (pokud se nejedná o alergie na med)
  • všech revmatických onemocnění svalů a kloubů
  • artróze
  • žaludečních a střevních poruchách
  • plísňových onemocněních střev, pokožky, orgánů
  • chronické rýmě a chorobách vedlejších dutin
  • chronickém únavovém syndromu
  • rotroušené skleróze
  • bolestech hlavy
  • nervových poruchách všeho druhu
  • potížích s nespavostí
  • výtoku a menstruačních potížích žen
  • depresích
  • všech stavech slabosti stářím
  • zotavování po prodělaných těžkých chorobách
  • ochabování vitality a výkonnosti
  • jaterních chorobách
  • funkčních chorobách slinivky břišní
  • slabosti ledvin
  • poruchách potence a neplodnosti
  • zotavování po operacích

Masáže se nedoporučují

• při vzniku alergie na med
  • poškozené pokožce, při ekzémech nebo vyrážkách
  • při vysokém očním tlaku
  • při trombóze
  • při infekčních chorobách

Téměř 4000 let staré dokumenty potvrzují, že řečtí lékaři používali med k různým léčebným účelům. Hippokrates 460 až 355 př.n.l.